Regulamin
Przed rozpoczęciem korzystania ze sklepu internetowego www.ngt.sklep.pl
Usługobiorcy są zobowiązani zapoznać się z treścią Regulaminu.
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
-
Postanowienia ogólne
-
Definicje
-
Rodzaj i zakres usług elektronicznych
-
Warunki świadczenia i zawierania umów o świadczenie usług elektronicznych
-
Warunki zawierania umów sprzedaży
-
Sposoby płatności
-
Koszt, termin i sposoby dostawy
-
Warunki rozwiązania umów o świadczenie usług elektronicznych
-
Gwarancja produktu
-
Tryb postępowania reklamacyjnego
-
Prawo odstąpienia od umowy
-
Własność intelektualna
-
Postanowienia dotyczące przedsiębiorców (B2B)
-
Postanowienia końcowe
-
POSTANOWIENIA OGÓLNE
-
Sklep internetowy działa pod adresem www.ngt.sklep.pl, prowadzony przez wykonującego działalność gospodarczą NIP PL6912010327, REGON: 022149363, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki. Adres poczty elektronicznej (e-mail): biuro@ngt.sklep.pl, tel. +48 663 592 131.
-
Sklep www.ngt.sklep.pl działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
-
Regulamin określa rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sklep www.ngt.sklep.pl, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną oraz Umów Sprzedaży Produktu, a także tryb postępowania reklamacyjnego.
-
Każdy Usługobiorca z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usług Elektronicznych Sklepu www.ngt.sklep.pl, zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
-
Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie przez Klienta jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie składania Zamówienia.
-
Sklep www.ngt.sklep.pl prowadzi sprzedaż detaliczną Produktów, za pośrednictwem sieci Internet wyłącznie na terenie Polski.
-
Produkty oferowane w Sklepie są nowe, wolne od wad prawnych i zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
-
Wszystkie nazwy handlowe, nazwy Produktów, nazwy firm i ich loga użyte na stronie internetowej Sklepu pod adresem www.ngt.sklep.pl należą do ich właścicieli i są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych. Mogą być one zastrzeżonymi znakami towarowymi. Wszystkie materiały, opisy i zdjęcia prezentowane na stronie internetowej Sklepu pod adresem www.ngt.sklep.pl użyte są w celach informacyjnych.
-
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy
-
Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.),
-
Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. 2014 poz. 827),
-
Ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
-
DEFINICJE
-
DZIEŃ ROBOCZY – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
-
FORMULARZ REJESTRACJI – formularz dostępny na stronie internetowej www.ngt.sklep.pl umożliwiający utworzenie Konta.
-
FORMULARZ ZAMÓWIENIA – formularz dostępny na stronie internetowej www.ngt.sklep.pl umożliwiający złożenie Zamówienia.
-
KONSUMENT – osoba fizyczna, która dokonuje z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
-
KLIENT – Usługobiorca, który zamierza zawrzeć lub zawarł Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
-
KONTO – oznaczony indywidualną nazwą (loginem) oraz hasłem, zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są dane Usługobiorcy w tym informacje o złożonych Zamówieniach.
-
REGULAMIN - niniejszy regulamin Sklepu.
-
SKLEP - Sklep internetowy Usługodawcy działający pod adresem www.ngt.sklep.pl
-
SPRZEDAWCA, USŁUGODAWCA – Przemysław Pająk wykonujący działalność gospodarczą pod firmą P.H.U. CarpTravel Przemysław Pająk, ul. Jaworzyńska 43/45, 59-220 Legnica, NIP: 6912010327, REGON: 022149363.
-
PRODUKT – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma albo usługa, będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
-
UMOWA SPRZEDAŻY – Umowa Sprzedaży Produktu zawarta między Klientem, a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu.
-
USŁUGOBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną korzystająca z Usługi Elektronicznej.
-
USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu.
-
ZAMÓWIENIE - oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.
-
NEWSLETTER – Usługa Elektroniczna pozwalająca Usługobiorcy na subskrybowanie i otrzymywanie na podany przez Usługobiorcę adres e-mail bezpłatnych informacji pochodzących od Usługodawcy, dotyczących Produktów dostępnych w Sklepie.
-
RODZAJ I ZAKRES USŁUG ELEKTRONICZNYCH
-
Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Sklepu korzystanie z Usług Elektronicznych takich jak:
-
zawieranie Umów Sprzedaży Produktu,
-
prowadzenie Konta w Sklepie,
-
korzystanie z Newslettera.
-
Świadczenie Usług Elektronicznych na rzecz Usługobiorców w Sklepie odbywa się na warunkach określonych w Regulaminie.
-
Usługodawca ma prawo do zamieszczania na stronie internetowej Sklepu treści reklamowych. Treści te, stanowią integralną część Sklepu i prezentowanych w nim materiałów.
-
Świadczenie Usług Elektronicznych określonych w rozdziale III pkt. 1 Regulaminu przez Usługodawcę jest nieodpłatne.
-
Okres na jaki umowa zostaje zawarta:
-
umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na prowadzeniu Konta w Sklepie zawierana jest na czas nieoznaczony.
-
umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu złożenia Zamówienia w Sklepie zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia Zamówienia albo zaprzestania jego składania przez Usługobiorcę.
-
umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na korzystaniu z Newslettera zawierana jest na czas nieoznaczony.
-
Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca:
-
komputer z dostępem do Internetu,
-
dostęp do poczty elektronicznej,
-
przeglądarka internetowa,
-
włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.
-
-
Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.
-
Usługobiorca zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
-
Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
-
Informacje znajdujące się na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa. Klient składając Zamówienie, składa ofertę kupna określonego Produktu na warunkach podanych w jego opisie.
-
Cena Produktu uwidoczniona na stronie internetowej Sklepu podana jest w złotych polskich (PLN) i zawiera wszystkie składniki, w tym podatek VAT, cła oraz wszelkie inne składniki. Cena nie zawiera kosztów dostawy.
-
Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w Sklepie, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych Produktów po złożeniu przez Klienta Zamówienia.
-
Produkty w promocji (wyprzedaży) posiadają limitowaną liczbę sztuk i Zamówienia na nie będą realizowane według kolejności ich wpływania aż do wyczerpania się zapasów danego Produktu.
-
W celu złożenia Zamówienia, Klient nie ma obowiązku rejestracji Konta w Sklepie.
-
Zamówienia można składać:
-
poprzez witrynę internetową za pomocą Formularza Zamówień (Sklep www.ngt.sklep.pl) – 24 godziny na dobę przez cały rok,
-
za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@sklep.ngt.pl
- telefonicznie pod numerem 663592131
-
-
Sklep realizuje Zamówienia złożone od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Sklepu tj. od 8.00 do 19.00 Zamówienia złożone w Dni Robocze po godz. 19.00, w soboty, niedziele oraz święta, będą rozpatrywane następnego Dnia Roboczego.
-
Zawarcie Umowy Sprzedaży.
-
Do zawarcia Umowy Sprzedaży, niezbędne jest wcześniejsze złożenie przez Klienta, Zamówienia udostępnionymi przez Sprzedawcę sposobami.
-
Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca, niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie jednocześnie przyjmując Zamówienie, co powoduje związanie Klienta jego Zamówieniem. Potwierdzenie otrzymania oraz przyjęcie Zamówienia do realizacji następuje poprzez przesłanie wiadomości e-mail, która zawiera:
-
potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia,
-
oświadczenie o prawie do odstąpienia od umowy,
-
pouczenie o prawie do odstąpienia od umowy,
-
niniejszy Regulamin.
-
-
Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa w pkt 8 lit. b) zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.
-
-
Każda Umowa Sprzedaży będzie potwierdzana dowodem zakupu (paragon fiskalny lub faktura VAT), który będzie dołączany do przesyłki.
-
SPOSOBY PŁATNOŚCI
-
Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności:
-
płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy,
-
płatność przy odbiorze za tzw. pobraniem,
- szybki płatności przy pomocy autoryzowanego systemu płatności Przelewy24.pl
-
W przypadku płatności przelewem, wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy numer
60 1140 2004 0000 3502 7916 0382 (mBank) NIP: 6912010327. W tytule przelewu należy wpisać "Zamówienie nr........". Produkt zostanie wysłany dopiero po jego opłaceniu. -
W przypadku płatności przy odbiorze przesyłka wysyłana jest po weryfikacji poprawności danych adresowych.
-
Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty ceny z tytułu Umowy Sprzedaży w terminie 7 Dni Roboczych od dnia jej zawarcia, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej.
-
KOSZT, TERMIN I SPOSOBY DOSTAWY
-
Koszty dostawy Produktu są ustalane w trakcie procesu składania Zamówienia i są uzależnione od wyboru sposobu płatności oraz sposobu dostawy zakupionego Produktu.
-
Zakupione w Sklepie Produkty są wysyłane za pośrednictwem firmy kurierskiej (DPD, InPost).
-
Na termin dostawy Produktu składa się czas kompletowania Produktu oraz czas dostawy Produktu przez przewoźnika:
-
Czas kompletowania zamówienia, wskazany jest na karcie produktu.
-
Dostawa Produktu przez przewoźnika następuje w terminie przez niego deklarowanym tj. od 1 do 3 Dni Roboczych (dostawa następuje wyłącznie w Dni Robocze z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt).
-
WARUNKI ROZWIĄZYWANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH
-
Wypowiedzenie umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej:
-
Wypowiedzeniu może ulec umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym i bezterminowym (np. prowadzenie Konta).
-
Usługobiorca może wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie stosownego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@ngt.sklep.pl
-
Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym i bezterminowym w przypadku, gdy Usługobiorca narusza Regulamin, w szczególności, gdy dostarcza treści o charakterze bezprawnym po bezskutecznym wcześniejszym wezwaniu do zaprzestania naruszeń z wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Umowa w takim wypadku wygasa po upływie 7 dni od dnia złożenia oświadczenia woli o jej wypowiedzeniu (okres wypowiedzenia).
-
Wypowiedzenie prowadzi do ustania stosunku prawnego ze skutkiem na przyszłość.
-
Usługodawca i Usługobiorca mogą rozwiązać umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej w każdym czasie w drodze porozumienia stron.
-
GWARANCJA PRODUKTU
-
Niektóre Produkty oferowane w Sklepie posiadają gwarancję producenta lub Sprzedawcy obowiązującą na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
-
Okres gwarancji dla Produktów wynosi od 12 do 24 miesięcy, jest uzależniony od Produktu i jest liczony od dnia dostarczenia Produktu do Klienta.
-
Dokumentem uprawniającym do ochrony gwarancyjnej jest dowód zakupu: paragon lub faktura.
-
Reklamacje należy zgłaszać:
-
na adres: Sklep Wędkarski ul. Jaworzyńska 43/45 59-220 Legnica,
-
za pośrednictwem poczty elektronicznej,
-
TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO
-
Reklamacje z tytułu rękojmi:
-
Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem, z tytułu rękojmi obejmującej wady fizyczne i prawne, są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.)
-
Zawiadomienia o wadach dotyczących Produktu oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@ngt.sklep.pl lub pisemnie na adres: Sklep Wędkarski ul. Jaworzyńska 43/45, 59-220 Legnica.
-
W powyższej wiadomości e-mail należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
-
Gdy jest to niezbędne dla oceny wad fizycznych Produktu, należy go dostarczyć na adres: Sklep Wędkarski ul. Jaworzyńska 43/45 , 59-220 Legnica.
-
Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres e-mail lub w inny podany przez Klienta sposób.
-
W przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem.
W związku z reklamacją Klienta będącego Konsumentem Sprzedawca pokrywa koszty odbioru, dostawy i wymiany Produktu na wolny od wad.
-
Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez Usługodawcę:
-
Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Sklepu Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@ngt.sklep.pl
-
W powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.
-
Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
-
Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób.
-
Konsumentom przysługuje ustawowe prawo do odstąpienia od umowy, zgodnie z informacjami zawartymi w pouczeniu o prawie odstąpienia od umowy - link do informacji PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Prawo do odstąpienia od umowy przysługuje również osobom fizycznym zawierającym umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tych osób charakteru zawodowego w rozumieniu art. 556 (4) Kodeksu cywilnego. Pozostałym przedsiębiorcom prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje.
-
WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA
-
Wszystkie treści zamieszczone na stronie internetowej pod adresem www.ngt.sklep.pl korzystają z ochrony prawno autorskiej i są własnością wykonującego działalność gospodarczą NIP: 6912010327, REGON: 022149363. Usługobiorca ponosi pełną odpowiedzialność za szkodę wyrządzoną Usługodawcy, będącą następstwem użycia jakiejkolwiek zawartości strony www.ngt.sklep.pl.pl, bez zgody Usługodawcy.
-
Jakiekolwiek wykorzystanie przez kogokolwiek, bez wyraźnej pisemnej zgody Usługodawcy, któregokolwiek z elementów składających się na treść oraz zawartość strony www.ngt.sklep.pl stanowi naruszenie prawa autorskiego przysługującego Usługodawcy i skutkuje odpowiedzialnością cywilnoprawną oraz karną.
-
POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW (B2B)
-
W niniejszym rozdziale zawarto postanowienia dotyczące wyłącznie Klientów niebędących Konsumentami.
-
Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej z Klientem niebędącym Konsumentem w terminie 14 Dni Roboczych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta niebędącego Konsumentem żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.
-
Sprzedawca ma prawo ograniczyć w stosunku do Klientów niebędących Konsumentami udostępnione przez niego sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty części bądź całości ceny sprzedaży bez względu na wybrany przez Klienta sposób płatności oraz fakt zawarcia Umowy Sprzedaży.
-
Korzyści i ciężary związane z Produktem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu przechodzą na Klienta niebędącego Konsumentem z chwilą wydania przez Sprzedawcę Produktu przewoźnikowi. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Produktu powstałe od momentu przyjęcia Produktu do przewozu aż do wydania go Klientowi, jak również za opóźnienie w przewozie przesyłki.
-
W przypadku wysłania Produktu do Klienta za pośrednictwem przewoźnika Klient nie będący Konsumentem jest zobowiązany zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Produktu, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.
-
Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Usługobiorcy niebędącemu Konsumentem oświadczenia o wypowiedzeniu.
-
-
Zasady ochrony Danych Osobowych zamieszczone są w Polityce Prywatności umieszczonej na stronie Sklepu Internetowego.
-
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
-
Umowy zawierane poprzez Sklep zawierane są zgodnie z prawem polskim.
-
W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.
-
Wszelkie spory wynikłe z Umów Sprzedaży między Sklepem, a Konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny, zgodnie z pkt. 4 niniejszego rozdziału.
-
Sądowe rozstrzyganie sporów:
-
Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą (Klientem) będącym jednocześnie Konsumentem zostają poddane sądom właściwym zgodnie z przepisami kodeksu postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r. (Dz. U. Nr 43, poz. 296 ze zm.).
-
Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą (Klientem) niebędącym jednocześnie Konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy.
-
Klient będący Konsumentem ma również prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów w szczególności poprzez złożenie po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny (wniosek można pobrać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596). Konsument może skorzystać także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne.
-
Konsument w celu polubownego rozwiązania sporu może w szczególności złożyć skargę za pośrednictwem platformy internetowej ODR (Online Dispute Resolution). Informacja nt. rozstrzygania sporów zgodnie
z art. 14 ust. 1 rozporządzenia ODR: Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ Komisja
Europejska udostępnia internetowy system rozstrzygania sporów konsumenckich (ODR).”
Dystrybucja sprzętu wędkarskiego
Markowy Sklep Karpiowy działa pod domeną www.ngt.sklep.pl
Tel. +48 663 592 131
E-mail: biuro@ngt.sklep.pl
NIP: 6912010327